ΙστορίαΠολιτισμόςΠεριήγησηΘέματαΕικόνες
Θέματα
Ειδικά ΘέματαΟι σιδηρόδρομοι στη νεότερη Μακεδονία

Οι σιδηρόδρομοι στη νεότερη Μακεδονία

Ο φιλόδοξος Βαρώνος Hirsch
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Σκοπίων-Μητροβίτσας
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Μοναστηρίου
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινούπολης
Αλλαγές του σιδηροδρομικού δικτύου μετά το 1913
Οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι
Ατμομηχανές και "ελκόμενο τροχαίο υλικό"
Οι παραμελημένοι σιδηροδρομικοί σταθμοί
Οι σιδηρόδρομοι στους πολέμους
Η Θεσσαλονίκη των τραμ και των τρένων
PreviousUpNext Οι σιδηρόδρομοι στη νεότερη Μακεδονία

Για μερικούς ταξιδιώτες οι σταθμοί της Μακεδονίας κατά την τουρκοκρατία ήταν "βρωμερές παράγκες", όπου το μόνο ρόφημα ήταν ένα φλυτζάνι αλεσμένου κριθαριού, κακή απομίμηση του καφέ, συνοδευόμενο από ένα βρώμικο ποτήρι νερό. Αντίθετα άλλοι έκριναν πως οι σταθμοί των Ανατολικών Σιδηροδρόμων του Βαρώνου Χιρς ήταν πρότυπα τάξης και καθαριότητας.


Επιστροφή
Επιστροφή στη
Μακεδονική Κληρονομιά

Το περιεχόμενο είναι ευγενική προσφορά της Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε.